Ons 26 nov

Först vill jag bara säga att jag har tappat lite suget att blogga efter helgen som gått men jag får väll leta upp intresset någon stans.

Hmm var ska jag börja *-), Söndag - Måndag såg likadanna ut antingen satt jag hemma o gjorde typ inget eller så var jag med Kalven o drack kaffe o små pratade.

Igår veckohandlade jag efter det så skulle vi laga mat men min rygg la av så jag fick över lämna matlagningen helt o hållet till min assistent. Efter att ha lagat första rätten klar tittar jag på klockan och ser att den är 13:30, jag konstarterar att vi hinner inte med den andra rätten o säger detta till min assistent då säger hon: Jamen du har matlagning till 15:00 i med du har hadling med då säger jag: jo men nu är det så att jag inte tänkte mig för o bokade in omlägningen av mitt sår kl. 14. Vi bestämde att lägga ner då så jag hann iväg i tid till vårdcentralen. På vägen hem från vårdcentralen mötte jag en som jobba på elevhemmet jag bodde på under min gymnasietid o bestämnde mig för att följa med upp för att hälsa på i med att jag inte hade något annat speciellt att göra, efter ca 2timmar kände jag att det var dags för mig att köra hem o äta.

Idag har jag inte gjort ett skit.

På återsende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback