Fredag 21/11

Hmm vad har hänt sen sist?

Onsdag: Omläggning av såret på min rygg..
Torsdag: mestadels slöt men på kvällen tog jag tag o bjöd hem min goda vän Kalven på Kaffe o kortspel sen såg vi även på Fantastic 4.
Idag/Fredag: Först var jag på Hjälpmedelcentralen för att få hjälp med en lösning på ryggstöd på min permobil, får se om en till två veckors tid om det lyckades. Sen körde jag o tog en kaffe med Kalven på McD. sen snabbt till Östermalms vårdcentral för att prata med min läkare om mina sömnproblem.. Besöket tog 5min. Var för en stund sen hemma hos Kalven för att ha en filmkväll, men filmerna ville inte fungera hos honom så vi satt o pratade en stund istället sen kände för att köra hem. Men nu ska jag ut o träffa en annan mycket nära vän lite snabbt.

Tjing// Krill

Kommentarer
Postat av: beccis

låter kul=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback