Uppdatering

Det hela började 10 feburari då min mobil ringde ca 08:10 och jag fick veta att min farfar hade gått bort tidigare på morgonen, så jag bestämde mig för att följa med och ta förväl med familjen. Dom kom och hämntade mig vid 10:30 se åkte vi då ner för att ta förväl, sen åkte jag med hem till Östraby ett par timmar.

Sen den 15:de fick vi besök här i Kristianstad av en vän från Enköping. Den 16:de gick vi ut o åt på stans bästa resturange Bar-bi-ko o efter det gick vi till Valvet mkt lyckad kväll. Annars tog jag det ganska lugnt resten av helgen, på tisdag 19:de bestände jag mig för att låta Zandra då få se min lägenhet innan hon skulle åka hem till Enköping igen på onsdagen.

På tisdag kväll åkte jag hem till mina föräldrar för att sen på onsdagen den 20:de gå på min farfars begravning. Det blev en mkt fin begravning..

På Torsdag förmiddag åkte jag åter hem till mig för att byta resväska..

För sen på fredagen var det dax för mig att åter vara på resande fot. För jag åkte upp till stockholm över helgen, men det berättar jag mer om senare för nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback