tillbaka

Oj nu har det verkligen gått ett tag sen jag skrev sist, mycket beror på Andreas bortgång så jag har inte känt för att liknande inlägg under ett tagmen nu har jag lite att skriva om.

5 dec begravdes min vän det var väldigt fint o typiskt Andreas.

7 dec träffade jag min ledsagare för första gången på ett år igen :P, till en början gick vi ut på stan då det var julmarknad men sen gick vi även på bio o såg Madagaska 2 som avtalat.

Den gångna helgen var jag hos en gammal klasskompis som flyttade tillbaka till Enköping efter studenten så senast vi träffades var i sommras, det var riktigt trevligt o skönt. Dock är tre dagar väldigt kort tid speciellt nu när X2000 inte tar rullstolar så istället för att en resa ska ta 4.25h tar det nästan 7h.

Bilder från resan kommer..

Sedan blev jag riktigt trött på den gammla Nokia 3310 jag fick av min mamma efter att min Sony Ericsson K800i blev vattenskadad i sommras så idag har jag varit o köpt mig en Sony Ericsson W750i. 


På återsende// Krill

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det var fan på tiden krill, med ny mobil!

Sitter just nu å dricker upp din cider du lämnade kvar. Tack för i helgen.



Hörs snart.



Kram

Postat av: Gk_Krill

jo det var nog på tiden ja :), hoppas cidern smakar :D. Tack själv för helgen

2008-12-16 @ 14:13:10
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha, jag var ganska uttråkad och kreativiteten var ganska hög, så det är en bra kombination! ;)

2008-12-18 @ 23:41:20
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Zandra

God jul Önskar fam Runngren/Roos :)

2008-12-23 @ 21:41:13
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Git

Du är alltid välkommen till oss i Enköping.

Vi ses i februari



Kram

2008-12-25 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback