Helgen

Fredag!
Börjar som vanligt med skolan å där finns inte mkt mer att berätta från.
Efter skolan skyndade jag mig hem för att packa ner min dator, sen gick jag ut å åt hemma gjord pizza med dom andra. Efter maten fraktades min dator bort till den lokal vi skulle lana i under natten.

Lördag!
Dagen börjar som ni säckert kan räkna ut på lanet som jag gick ifrån vid 09:30 asså efter ca 27 å ½timme vakenhet.. när jag kom hem skötte jag undan mina dagliga sysslor å efter det gick jag å la mig å sov i mellan 10:40 till 12:30 efter det flött eftermiddagen bort med att packa upp min dator å efter maten såg jag på Wellander: Hemligheten. mkt bra men en anningen jobbig. Efter filmen blev jag efterlyst av en mkt nära vän som jag nästan inte har pratat med på 3månader mer än i skolan. Menmen det kändes väldigt skönt att vi äntligen har tagit upp kontackten igen som jag har saknat... Tack å förlåt vännen att jag har varit som död för dig, jag skäms mkt nu i efterhand.

Söndag!
Idag har det inte hänt mkt än typ bara suttit här å försökt komma underfull med varför msn/live inte fungerar å har allmänt tråkigt... får väll se om nån kan höra av sig så det är nått som förgyllar min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback