Juletid

Jaha då har det blivigt dags för Jul, Jag fixade min sista Julklapp igår, var med Kalven och fikade på kaffe å sånt. Det är ett trevligt men ganska litet fik. Senare på Kvällen möte jag upp Kalven och Stoffe så gick vi till Biljardkompaniet för sista gången detta året.

Svampen inne på Biljard!
image9

Kalven
image10

Svampen utanför Biljard
image11

Kalven utanför Biljard
image12

Ego-Bild
image13

Vi är på väg hem!
image14

Kommer att sakna er alla under Jul och nyår, hör gärna av er lite då och då ;). Nej nu måste jag sova lite innan min asse kommer för att förbereda mig till min hem resa till mina föräldrar.

Natti och allt!

Kommentarer
Postat av: Beccis

k-stad verkar mysigt på natten..:)

2007-12-21 @ 19:35:12
Postat av: Zandra

Beccis: Det är det kan jag lova!

Postat av: Gk_Krill

håller med

2008-01-04 @ 18:51:32
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback