Varför??

Idag har jag mer eller mindre varit med polare hela dagen, sista turen var jag hos min Tvillingsjäll och såg på Jureresik Park 2. När jag sen skulle hem började min stol fjanta sig och tur i oturen lyckades jag iaf komma till tröskeln men där dog den sen så jag fick klättra ur den hasa mig igenom hela lägenheten nästan så jag kunde trycka på larmet + dra in en nästan orublig stol så jag kunde stänga min uter dörr. efter en stund kom min hjälp så jag kunde göra det sist från min vanliga manuella stol. Allt som allt tog upp emot 1½timme.

SÅ NU ÄR JAG TRÖTT GOD NATT

Kommentarer
Postat av: BexZ

iiii.. jobbigt.

Postat av: Gk_Krill

Mm det var det med

2007-08-09 @ 12:48:10
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback