Lördag 22/11

Dagen började som alla helgdagar slött efter för lite sömn, men när jag väl vaknat till liv så bestämnde jag mig för att kolla om filmerna som jag hyrde igår ville hemma hos mig. Det ville dem så jag hörde med Kalven om han ville komma över o se dem med mig?! Han svarade ja jag kommer om en stund. När han kom så började vi titta på Hulk - The Incredible efter en stund kom Dennis o fullständigt rusade in till soffan o frågagade va vi gjorde? Vi svarade att vi såg på hulken. efter uterliggare en stund frågade han om det var okej att han tog ett glas vatten. Efter det att han hade druckigt sitt glas så bad han oss om att pausa för han hade något viktigt att säga. Vi pausade o då kom det chock besked jag inte trodde var sant uterliggare en bekant från gymnasiumet har gått bort.

R.I.P Andreas Tallberg saknaden efter dig är stor R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback